|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Történet |
Állapot |
Kép |
|
|
MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet | 1316,0014 | 1924.08.08. >
Iregszemcse
(2 SZULTÁN)
; 1924.10.28. M
Iregszemcse
(2 SZULTÁN)
; 1946.10.03. L
Iregszemcse
(2 SZULTÁN)
a gép az iregszemcsei földműves szövetkezet tulajdonába kerül. (vasúttal együtt); 1948.08.31. >
....../Debrecen Jjü.
(......)
a gépet a szövetkezettől a máv szegedi üzletvezetősége kibéreli, fővizsgára debrecenbe szállítja; 1948.09.09. L
Nyíregyháza
(......)
kisegítés; 1948.11.30. L
Békéscsaba
(......)
; 1948. >
Taktaharkány
(......)
a gépet a palatinus rt. bérli, és a taktaharkányi vasútépítésre szállítja és üzemelteti; 1949.02.09. Á
......
(GV 11)
; 19... >
Iregszemcse
(......)
; 1955. Á
Villány
(394,011 GVI)
; 1959.10.19. J
Debrecen/járműjavító
(394,011 GVI)
v0znyomáspróba; 1960.04.01. L
Villány
(394,011 GVI)
; 1965.11.05. S
Villány
(394,011 GVI)
; | Selejt | | | 1316,0015 | 1925.10.11. >
Iregszemcse
(MIKLÓS)
; 1925.10.28. M
Iregszemcse
(MIKLÓS)
; 1946.10.03. L
Iregszemcse
(MIKLÓS)
a gép az iregszemcsei földműves szövetkezet tulajdonába kerül (a vasúttal együtt); 1948.08.31. >
......
(MIKLÓS)
a gépet a szövetkezettől a máv szegedi üzletvezetősége kibéreli, ismeretlen helyre szállítja; 1948.12.07. >
Taktaharkány
(MIKLÓS)
a gépet a palatinus rt. bérli, és a taktaharkányi vasútépítésre szállítja, de ott üzembe nem áll; 1949.02.09. Á
Taktaharkány
(GV 12)
; 1949.05.18. F
Taktaharkány
(GV 12)
; 19... >
Iregszemcse
(GV 12)
; 1955. Á
......
(394,012 GVI)
; 1960.04.01. L
Kaposvár
(394,012 GVI)
; 1965.12.27. S
Kaposvár
(394,012 GVI)
; | Selejt | | | 1316,0033 | ..... F
Dombóvár/Csomaszabadi
(394,053 MÁRIA)
; 1950.01.06 L
Dombóvár/Csomaszabadi
(394,053 MÁRIA)
; 1955. Á
Dombóvár/Csomaszabadi
(394,053 GVI)
; 1962.50.24. S
Kaposvár
(394,053 GVI)
; 1957.05.22. E
Iregszemcse
(394,053 GVI)
halálos gázolás; | Selejt | | | 1316,0036 | ..... F
Iregszemcse
(GV 56)
; 1950.01.06. L
Iregszemcse
(394,056)
; 1954. >
Hird
(GV 56)
; 1955. Á
Hird
(394,056 GVI)
; 1956.03.02. L
Szob
(394,056 GVI)
; 1958.10.09. E
Szob
(394,056 GV)
dugattyúteste hevítéskor szétrepült a beszivárgott olajos víz miatt a dugattyúrúd behúzásakor; 1964.03.17. S
Szob
(394,056 GVI)
; | Selejt | | | 1316,0037 | 1949.04.23. F
Taktaharkány
(GV 57)
; 1951.04.12. >
Kisújszállás
(GV 57)
R 260/III.3; 1951.05.24. >
Taktaharkány
(GV 57)
R 355/III.3; 1952.03.08. >
Debrecen/járműjavító
(GV 57)
; 1952.06.03. >
Taktaharkány
(GV 57)
; 1953.01.17. >
Kisújszállás
(GV 57)
R 292/53 Sz; 1953.03.20. >
Taktaharkány
(GV 57)
; 1954.01.18. >
Debrecen/járműjavító
(GV 57)
; 1954.03.27. >
Taktaharkány
(GV 57)
; 1955.04. >
Debrecen/járműjavító
(394,057 GVI)
; 1955. >
Szerencs
(394,057 GVI)
; 1955.07. >
Kaposvár
(394,057 GVI)
Gy 92-3/184/955; 1959.04.27. >
Mezőhegyes
(394,057 GVI)
; 1959.07.29. >
Iregszemcse
(394,057 GVI)
; 1961.01.30. >
Hird
(394,057 GVI)
; 1965.07.23. >
Szob
(394,057 GVI)
; 1967.02. >
Szurdokpüspöki
(394,057 GVI)
; 1970.09.01. >
Nagycenk/Fertőboz
(394,057)
; 1998. >
Feketebalog
(394,057)
felújítás; 1998.09. >
Szilvásvárad
(394,057)
; 2000. Á
Szilvásvárad
(394,057 SZILVI)
; 2005.09. >
Gyöngyös
(394,057 SZILVI)
; 20... >
Szilvásvárad
(394,057 SZILVI)
; | fut | | | MÁVAG gőzmozdony, 107 szerkezet | 1317,0024 | 1923.09.21. >
Kaposvár
(3)
; 1923.09.28. M
Kaposvár
(3)
; 1949. Á
Kaposvár
(GV 38)
; 1953.08.28. J
Dombóvár/műhely
(GV 38)
víznyomáspróba; 1954.06. >
Iregszemcse
(393,038 GVI)
; 1962. >
Szurdokpüspöki
(393,038 GVI)
; 1969. S
Szurdokpüspöki
()
; | Selejt | | | Ismeretlen O&K gőzmozdonyok | 1340,0013 | 1906. L
>>Freiberg
()
750 mm, B; 1923.08.08. J
......
()
kazánvizsga 6027/1923; 1923.10.12. M
Iregszemcse
()
; 1924.08.07. M
Mezőhegyes/Battonya
(3)
; 1949.02.09. Á
Mezőhegyes/Battonya
(GV 26)
; 1951. >
Ercsi
()
R 595/951; 1951.12.14. >
Mezőhegyes
()
R 748/951; 1954.08.17. J
Mezőhegyes
(GV 26)
víznyomáspróba; 1955. Á
Mezőhegyes
(395,026 GVI)
; 1956.05.01 L
Mezőhegyes
(395,026 GVI)
letét; 1957.11.05 >
....../Élelmezésügyi Minisztérium Műszaki Osztály
()
igényt tart a mozdonyra; 1958.05.16. S
Mezőhegyes
(395,026 GVI)
; | Selejt | | | 1340,0053 | 1917. F
....../DHFB
(470)
; 1921. L
....../Pestszentlőrinc O&K
()
600->760; 1923.10.05. M
Tápiószele/Sőregpuszta
(......)
; 1948.11.19 M
Tápiószele
(GV 5)
; 19... >
Mohács
(GV 5)
; 1950.12.06. >
Nagytétény
(GV 5)
; 1951.02.02. >
Budapest/Kelenföldi műhely
(......)
; 1951.10.18. >
Balatonfenyves
(GV 5)
; 1952.07.10. >
Dombóvár/műhely
(GV 5)
; 1952.07.10. >
Iregszemcse
(GV 5)
; 1953.09.01. >
Dombóvár/műhely
(GV 5)
; 1954.09.01. >
Hird
(390,005)
; 1955. >
Dombóvár/műhely
(390,005)
; 1955.07.28. >
Kaposvár
(390,005)
; 1958.04.22. S
Kaposvár
(390,005)
; | Selejt | | | Krauss gőzmozdonyok | 1350,7125 | 1916.09.07. M
Kaposvár
(VI)
; 1947.09.18. J
Kaposvár
(VI)
víznyomáspróba; 1949.02.09. Á
Kaposvár
(GV 37)
; 1950.07.01. L
Ercsi
(GV 37)
; 1950.09.27. L
Kaposvár
(GV 37)
; 1951. L
Balatonfenyves
(GV 37)
; 1952.03.04. L
Debrecen/járműjavító
(GV 37)
; 1952.06.06. >
Balatonfenyves
(GV 37)
; ..... Á
Balatonfenyves
(397,037 GVI)
; 1953. L
Kaposvár
(397,037 GVI)
; 1953.12.15. L
Iregszemcse
(397,037 GVI)
; 1954.06. L
Dombóvár/műhely
(397,037 GVI)
; 1954.07.28. L
Kaposvár
(397,037 GVI)
; 1955.06.27. L
Dombóvár/műhely
(397,037 GVI)
; 1955.08.28. L
Kaposvár
(397,037 GVI)
; 1958.04.22. S
Kaposvár
(397,037 GVI)
; | Selejt | | | Borsig gőzmozdonyok | 1376,4688 | 1923.07.19. M
Iregszemcse
(......)
; ..... F
Tatabánya
(VII)
; 1958.06.01. J
Tatabánya
(VII)
tolsó nyomáspróba; | sorsa ismeretlen | | | C50 mozdony, belső csapágyas változat (GV 3700 sorozat) | 2255,3707 | 1952.07.10. F
Balatonfenyves
(GV 307)
; 1953.04.18. M
Lepsény/Szabadbattyán
(GV 307)
; 1953.10.17. M
Balatonfenyves
(GV 307)
; 1956.09.17. Á
Balatonfenyves
(GV 3707)
; 1962.09.08. >
Lepsény
(GV 3707)
; 1963.01.08. >
Iregszemcse
(GV 3707)
; 1963.02.21. >
Balatonfenyves
(GV 3707)
; 1964.06.16. >
Dombóvár
(GV 3707)
; 1967.01.27 J
Dombóvár
(GV 3707)
főjavítás; 1980.01.28. S
Dombóvár
(GV 3707)
; 1980.04.10. >
Dombóvár/úttörővasút
(M 2001)
R 102399/80; 1988. >
Csömödér
(M 2001 (6))
; 1998.03.12. Á
Csömödér
(C50-406)
; | fut | | | 2255,3770 | 1955. F
Úrkút
(GV 370)
; 1955.02.02. L
Ercsi
(GV 370)
; 1956. >
Iregszemcse
(GV 370)
; 1956.05.21. M
Iregszemcse
(GV 370)
; 1956.09.17. Á
Iregszemcse
(GV 3770)
; 19... L
Iregszemcse
(GV 3770)
; 1969. L
Dombóvár
(GV 3770)
; 1971. S
Iregszemcse
(GV 3770)
; 1971.10.26. >
Balatonfenyves/Főmajor
(......)
R 454-82/71; 198.. S
Balatonfenyves/Főmajor
(......)
; | Selejt | | | 2255,3778 | 1956. F
Kisújszállás
(GV 378)
; 1956.09.17. Á
Kisújszállás
(GV 3778)
; 1957.01.31. M
Kisújszállás
(GV 3778)
; 1959.03.18 E
Eger
(GV 3778)
vonatszakadása volt; 1962. L
Iregszemcse
(GV 3778)
; 1970. >
Selyp
(GV 3778)
; 1970. >
Iregszemcse
(GV 3778)
; 1971.01.19. >
Balatonfenyves/Főmajor
(GV 3778)
R 454-73/71; 2001.09.21. >
Balatonfenyves
(GV 3778)
tul. Balogh Imre; 200.. >
Nagycenk
(9043 2921 001-0 KISCENK)
; 2016.03.27 E
Nagycenk
(9043 2921 001-0 KISCENK)
vonata kisiklott; | fut | | | Teherkocsi jellegű, erdei vasút munkásszállító szolgálati kocsi | B472,0005 | ..... F
Iregszemcse
(Ea 1519)
; 1959.12.05. >
....../Mecseki EG
()
; 200.. >
Almamellék
()
; | van | | | Q típusú villamoskocsiból átépített, négytengelyes kisvasúti kocsi | B492,0220 | 1955. >
Békéscsaba
(Cak 220)
; 19... >
Sárospatak
(Ba 220)
; 1959. >
Iregszemcse
(Ba 220)
; | sorsa ismeretlen | | | GV R 31 ___ lóré (fékes) | J233,1916 | 19... L
Iregszemcse
(R 31 916)
; | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 16 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|