Királyréti Erdei Vasút oldal logo
Műszaki adatok
Királyrét
Megközelítés
Menetrend
Díjszabás
Vasúttörténet
Műszaki adatok
Járművek
Üzemeltető
Szállások
Látnivalók
Elérhetőség
Képtár
Partnereink





English Deutsch Român Nyomtathat vltozat

A kisvasút vonalai

(Chikán Gábor)



 

Vonal

Vonalhossz

1969

1970

1971

1972

...

2001

Verőce-Királyrét

11 390 m

11 400 m

11 321 m

11 321 m

...

11 558 m

Királyrét-Szénpatak

223 m

223 m

-

-

...

-

Királyrét-Bajdázó

1 144 m

1 144 m

-

-

...

-

Királyrét-Cseresznyefa

3 272 m

3 272 m

3 272 m

3 272 m

...

-

Összesen

16 029 m

16 039 m

14 593 m

14 593 m

...

11 558 m

Vonalhálózati vázlat

...

Rászletes rajz

...

A táblázatot az erdei vasutak nyilvántatólapjai alapján állítottuk össze.

A szénpataki vonal 1969-ben már valójában nem létezett, de mivel ebből ágazott ki a bajdázói vonal, amit a kiágazástól szelvényeztek, odáig a ránk maradt adatlapok továbbra is a Királyrét-Szénpatak vonalat (223 m hosszban) tüntetik fel.

1971-től már nincs meg a bajdázói, és az ennek elejét jelentő szénpataki vonal, a kiágazásból csupán egy 30 méteres csonkavágány maradt. Ugyanakkor Paphegy-Királyrét közti téli rakodón az ezévi térkép már jelöli a hurokvágányt, fordító vágány elnevezéssel. A fővonal rövidülésének hosszváltozásainak okára a meglévő dokumentumok nem adnak magyarázatot.

Az 1972. évi vonalhálózati adatok megegyeznek az előző évvel.

Az 1978-81. közti átépítés során már csak a Verőce-Királyrét szakasz felújítása történt meg, a cseresznyafai vonal ekkor szűnt meg, illetve jelentősen átalakult a vágányhálózat.

Legutóbbi módosítás: 1999-01-01 00:00

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Küldjön képet!


Vasútkereső
A kiválasztott vasút helye kis térképen

Hírlevél

E-mailban értesítjük új cikkeinkről, ha feliratkozik hírlevelünkre.


(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV