kisvasut.hu
Irattár
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Beregszász (UA) ~ Budapest, Gyermekvasút ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Debrecen, vidámpark ~ Felcsút ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kecskemét ~ Kemence ~ Királyrét ~ Kommandó (RO) ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~ Tiszakécske ~
Főoldal
Menetrendek
Vasúttörténet
Rendezvények
Kisvasúti napok
KBK
Szakmai oldal
Képtár
Térképtár
Irattár
Linktár
Cikkarchívum
Újdonságok
GyIK
Partnereink





English Deutsch Român Nyomtathat vltozat

Nyírvidéki Kisvasút

1905-ben épült meg a Nyíregyháza–Dombrád közötti vonal, amely 1911-ben balsai szárnyvonallal bővült. 1930-ban a Balsai Tisza-híd átadásával kapcsolatba került a Bodrogközi Gazdasági Vasúttal, és a Pálházi Állami Erdei Vasúttal, így Nyíregyháza kapcsolatba került Sárospatakkal és Sátoraljaújhellyel is kisvasúton. A kapcsolat a híd 1944-es felrobbantásáig tartott, amely azóta sem épült újjá.
2009. szeptember 17-től „ideiglenesen” szünetel a forgalom.


Régi menetrendek

NyVKV 52 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

NyVKV 6 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

NyVKV 7 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

BkGV 22 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

BkGV 23 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

A balsai Tisza-híd építése

A Ganz közlemények 1931. évi márciusi számából

A 492,105 pályaszámú gőzmozdony

A mozdony műtanrendőri jegyzőkönyve

Bvill 813 psz. motorkocsi

A motorkocsi műtanrendőri jegyzőkönyve

Villamosjegyek

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline