|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
AEGV fedett teherkocsi |
AEGV Gfn 151-156 fedett teherkocsik 1902-ben gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 3.5 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 152 és 155 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1055-1059, illetve Gak 1071 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1055 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 900 kg – rev. Bc. 1966.III.31. - S. 1970.III.25.
- MÁV Ga 1056 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1969. - S. 1974.III.19. alváz elgyengülve
- MÁV Ga 1057 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 030 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1058 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 140 kg – rev. Bc. 1966.XI.23. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ga 1059 – 1968-ban Kisújszállási GV? – önsúly 4 050 kg – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. Mezőhegyes
- MÁV Ga 1071 – 1973-ban Cegléden
Forrás: Felek Ferenc
| G413,0001 | Békéscsaba | Gak 1055 | Weit ..../1902 | Selejt | | | G413,0002 | Békéscsaba | Ga 1056 | Weit ..../1902 | Selejt | | | G413,0003 | Békéscsaba | Ga 1057 | Weit ..../1902 | Selejt | | | G413,0004 | Cegléd | Gak 1071 | Weit ..../1902 | sorsa ismeretlen | | | G413,0005 | Békéscsaba | Ga 1058 | Weit ..../1902 | Selejt | | | G413,0006 | Mezőhegyes | Ga 1059 | Weit ..../1902 | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1007 | Cegléd | Gak 1001 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | G413,1008 | Balatonfenyves | G 1002 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1009 | Szeghalom | Gak 1003 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1010 | Mezőhegyes | Gak 1004 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1011 | Mezőhegyes | Gak 1005 | Weit ..../1893 | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1012 | Mezőhegyes | Gak 1006 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1013 | Szeghalom | Gak 1007 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1014 | Békéscsaba | Gak 1011 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | AEGV átépítésből létrejött fedett teherkocsik | G413,2001 | Békéscsaba | Ga 1021 | AEGV ..../19.. | sorsa ismeretlen | | | G413,2002 | Békéscsaba | Ga 1022 | AEGV ..../19.. | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 16 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|