|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1007 | Cegléd | Gak 1001 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1008 | Balatonfenyves | G 1002 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1009 | Szeghalom | Gak 1003 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1010 | Mezőhegyes | Gak 1004 | Weit ..../1893 | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1011 | Mezőhegyes | Gak 1005 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1012 | Mezőhegyes | Gak 1006 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1013 | Szeghalom | Gak 1007 | Weit ..../1893 | Selejt | | | G413,1014 | Békéscsaba | Gak 1011 | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 8 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|