Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Beregszász (UA) ~ Budapest, Gyermekvasút ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Debrecen, vidámpark ~ Felcsút ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kecskemét ~ Kemence ~ Királyrét ~ Kommandó (RO) ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~ Tiszakécske ~
Szakmai oldal
Járművek
Járműlista
Vasútkereső
Utasítások
Segédletek
Partnereink





English Deutsch Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Történet Állapot Kép
Ismeretlen Krauss gőzmozdonyok
1250,2429 1889.12.17. F Mezőhegyes (KOVÁCSHÁZA) ; 1947.10.23. J Mezőhegyes (KOVÁCSHÁZA) víznyomáspróba; 1949.02.09. Á Mezőhegyes (GV 30) ; 1950. > Algyő (GV 30) ; 1951. > Bácsalmás (GV 30) ; 1952.05.22. > Mezőhegyes (GV 30) ; 1953.05.04. > Oroszlány (GV 30) ; 1954.03.30. > Ercsi (GV 30) ; 1955. Á Ercsi (293,030 GV) ; 1956.02.28. > Hird (293,030 GV) ; 1956.04.24. L Hird (293,030 GV) eladó; 1956.09.10 S Hird (293,030 GV) ; 1957.02.01. S Hird (293,030 GV) ; sorsa ismeretlen
MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet
1305,0050 1911.04.01. > Daruvári Iparvasút () ; 1911.04.20. M Daruvári Iparvasút () ; 192.. > Mezőnyék () ; 1938. > Hird () ; 1946 után > Királyrét () ; 195.. > Királyrét (356,401 ÁEV) ; sorsa ismeretlen
1305,0080 1913.09.24. > Pancsova/útépítő (MUKI) ; 1913.09.27. M Pancsova/útépítő (MUKI) ; 192.. > Ács (......) ; 1949. Á Ács (GV 49) ; 1955. Á Ács (392,049 GVI) ; 1956.03.30. > Úrkút (392,049 GVI) ; 1956.04. > Hird/műhely (392,049 GVI) ; 1957. L Mátraszőlős (392,049 GVI) futott: 6203 km-t; 1958. L Mátraszőlős (392,049 GVI) futott: 7784 km-t; 1960.04.01. > Mátraszőlős (392,049 GVI) ; 1960.12.05. S Kapuvár (392,049 GVI) ; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 86 szerkezet
1306,0012 1914.05.23. > Királyrét (3) ; 1914.06.30. M Királyrét (3) ; 1950.06.04. > Hird (3) ; 195.. Á ...... (356,402 ÁEV) ; sorsa ismeretlen
MÁVAG gőzmozdony, 79 szerkezet
1309,0003 1911.01.07. > Kispest (......) ; 1911.01.10. M Kispest (......) ; 192.. > Hird (......) ; 1939. > Ungvár (......) ; 194.. > Remetevasgyár (MENTOR) ; sorsa ismeretlen
MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet
1316,0013 1924.08.07. > Mezőhegyes/Battonya (2) ; 1924.09.06. F Mezőhegyes/Battonya (2) ; 1925.07.17. M Mezőhegyes/Battonya (2) ; 1949.02.09. Á Mezőhegyes/Battonya (GV 23) ; 1950.06.22. > Ercsi (GV 23) R 68/1950 III/3; 1950.09.19. > Mezőhegyes (GV 23) R 261/1950 III/3; 1950.12.07. > Nagytétény (GV 23) R 442/1950 III/3; 1951.03.17. > Mezőhegyes (GV 23) R 178/1951 III/3; 1951.06.19. > Debrecen/járműjavító (GV 23) R 421/1951 III/3; 1951.09.12. > Mezőhegyes (GV 23) R 558/1951 III/3; 1952.05.27. > Mezőhegyes/Battonya (GV 23) ; 1952.06.26. > Hajdúsámson (GV 23) R 723/1-169/1952; 1953.09.20. > Mezőhegyes/műhely (GV 23) ; 1954.06.07. > Mezőhegyes (GV 23) ; 1955. Á Mezőhegyes (394,023 GVI) ; 1960.03.28. > Hird (394,023 GVI) GVI IV.o. rendelete; 1965.05.31. > Szob (394,023 GVI) KPM 1/7A; 1966.04.14. > Szurdokpüspöki (394,023 GVI) könyvjóváírás; 1970.03.09. > Nagycenk (394,023) ; 1996.06.25. > Balatonfenyves (394,023) BI 3/99; 1996.10.30. > Istvántelek (394,023) ; 1997. > Nagycenk (394,023) ; 200.. > Nyíregyháza (394,023) ; 2006.12.20. > Debrecen (394,023) ; 2015.02.03. Á Debrecen (9055 8134 023-9) UVH/VF/456/1/2015; fut
1316,0016 1925.04.15. > Algyő (1) ; 1925.04.29. M Algyő (1) ; 1949.02.09. Á Algyő (GV 2) ; 1949.03.03. > Dombóvár (GV 2) ; 1952.06.07. J Debrecen/járműjavító (GV 2) víznyomáspróba; 1955. Á ....../Dombóvári GVNV (394,002 GVI) ; 1956.06.22 E Mátraszőlős (394,002 GV) baleset; 1957. L Mátraszőlős (394,002 GVI) ; 1959.01.09 L Hird (394,002) baleset; 1960.04.01. > Mátraszőlős (394,002 GVI) ; 1962.05.24. S Mátraszőlős (394,002 GVI) ; Selejt
1316,0036 ..... F Iregszemcse (GV 56) ; 1950.01.06. L Iregszemcse (394,056) ; 1954. > Hird (GV 56) ; 1955. Á Hird (394,056 GVI) ; 1956.03.02. L Szob (394,056 GVI) ; 1958.10.09. E Szob (394,056 GV) dugattyúteste hevítéskor szétrepült a beszivárgott olajos víz miatt a dugattyúrúd behúzásakor; 1964.03.17. S Szob (394,056 GVI) ; Selejt
1316,0037 1949.04.23. F Taktaharkány (GV 57) ; 1951.04.12. > Kisújszállás (GV 57) R 260/III.3; 1951.05.24. > Taktaharkány (GV 57) R 355/III.3; 1952.03.08. > Debrecen/járműjavító (GV 57) ; 1952.06.03. > Taktaharkány (GV 57) ; 1953.01.17. > Kisújszállás (GV 57) R 292/53 Sz; 1953.03.20. > Taktaharkány (GV 57) ; 1954.01.18. > Debrecen/járműjavító (GV 57) ; 1954.03.27. > Taktaharkány (GV 57) ; 1955.04. > Debrecen/járműjavító (394,057 GVI) ; 1955. > Szerencs (394,057 GVI) ; 1955.07. > Kaposvár (394,057 GVI) Gy 92-3/184/955; 1959.04.27. > Mezőhegyes (394,057 GVI) ; 1959.07.29. > Iregszemcse (394,057 GVI) ; 1961.01.30. > Hird (394,057 GVI) ; 1965.07.23. > Szob (394,057 GVI) ; 1967.02. > Szurdokpüspöki (394,057 GVI) ; 1970.09.01. > Nagycenk/Fertőboz (394,057) ; 1998. > Feketebalog (394,057) felújítás; 1998.09. > Szilvásvárad (394,057) ; 2000. Á Szilvásvárad (394,057 SZILVI) ; 2005.09. > Gyöngyös (394,057 SZILVI) ; 20... > Szilvásvárad (394,057 SZILVI) ; fut
1316,0038 ..... F Dombóvár/Csomaszabadi (GV 58) ; 1951.01.06. L Dombóvár/Csomaszabadi (394,058) ; 1955. Á Hird (394,058 GVI) ; 1960.04.01. L Kaposvár (394,058 GVI) ; 1964.03.17. S Szob (394,058 GVI) ; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 107 szerkezet
1317,0008 1914.12.08. > Bakonyszentlászló (......) ; 1915.05.29. M Bakonyszentlászló (......) ; ..... > Réde/Lesaljapuszta (......) ; 1949.02.09. Á ....../Győri GVNV (GV 60) ; 1955. Á Szob (393,060 GVI) ; 1956.03.02. L Szob (393,060 GVI) ; 1958.10. L Hird (393,060 GVI) ; 1960.05.26. S Hird (393,060 GVI) ; Selejt
Ismeretlen O&K gőzmozdonyok
1340,0053 1917. F ....../DHFB (470) ; 1921. L ....../Pestszentlőrinc O&K () 600->760; 1923.10.05. M Tápiószele/Sőregpuszta (......) ; 1948.11.19 M Tápiószele (GV 5) ; 19... > Mohács (GV 5) ; 1950.12.06. > Nagytétény (GV 5) ; 1951.02.02. > Budapest/Kelenföldi műhely (......) ; 1951.10.18. > Balatonfenyves (GV 5) ; 1952.07.10. > Dombóvár/műhely (GV 5) ; 1952.07.10. > Iregszemcse (GV 5) ; 1953.09.01. > Dombóvár/műhely (GV 5) ; 1954.09.01. > Hird (390,005) ; 1955. > Dombóvár/műhely (390,005) ; 1955.07.28. > Kaposvár (390,005) ; 1958.04.22. S Kaposvár (390,005) ; Selejt
Wiener N. és Sigl gőzmozdonyok (3 tengelyes)
1374,4612 ..... F Ercsi (ELZA) ; ..... > Ács () ; 1951.12.05. > Ercsi () ; 1952.03.05. > Dombóvár/műhely () ; 1954.04.04. > Magyarbóly () ; 1954.10.23. > Hird () R 242-vont/54; 1955.03.12. > Dombóvár () ; 1955.05.24. > Villány (GV 46) ; 1956.04.09. > Dombóvár/műhely () ; 1956.09.03. > Villány (390,046) ; 1958.05.13 S Villány (390,046) ; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 34 szerkezet
1414,0007 1894.07.31. > Salgótarján/Zagyva-Inászó (SKB 17) ; 1894.08.17. M Salgótarján/Zagyva-Inászó (SKB 17) ; 192.. > Nagymányok (11) ; 1948. > ....../Szolnoki GVNV (......) ; 1949.02.09. Á ....../Szolnoki GVNV (GV 48) ; 1952. J ....../Debrecen járműjavító (GV 48) Rev; 1952.08.04. > Mezőhegyes (GV 48) ; 1954.03.25. J Mezőhegyes/Debrecen járműjavító (GV 48) Rev; 1955. Á Mezőhegyes (494,048 GVI) ; 1955.11.09. > Hird (494,048 GVI) ; 1957.08.08. L Hird (494,048 GV) kazánviszga lejár; 195.. > ....../Debrecen járműjavító (494,048) ; 1957. E Mezőhegyes (494,048 GVI) utolsó üzemnap; 1958.07.29. S ...... (494,048) ; 1958.08.11. S Mezőhegyes (494,048 GVI) ; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 70 szerkezet
1420,0056 1942.02.23. > Marosvásárhely (490,035) ; 1942.03.13. M Marosvásárhely (490,035) ; ..... > Beregszász (490,035) ; 1943. L Beregszász (490,035) ????; 194.. > ....../MÁV (490,035) ; ..... > Sárospatak (490,035) ; 1946.08.07. J Sárospatak (490,035) főjavítás; 1959.01.20. > Hird (490,035) ; 1959.09.03. > Sárospatak (490,035) ; 1962.03.30. > Oroszlány (490,035) ; 1963.03.29. S Oroszlány (490,035) ; Selejt
1420,0074 1942.09.12. > Maroskeresztúr (490,053) ; 1942.10.24. M Maroskeresztúr (490,053) ; 1945.09.03. > Gánt (490,053) ; 1947.04.20. > Békéscsaba (490,053) ; 1959.07.06. > Hird (490,053) ; 1959.09.10. > Békéscsaba (490,053) ; 1962.01.24. > Hird (490,053) ; 1964.09.30. > Szob (490,053) ; 1980. Szob (490,053) leállítva; 1983.06.01. > Kecskemét (490,053) ; 1983.10.04. > Szilvásvárad (490,053) ; 1984.01.10. > Kecskemét (490,053) Bugaci Kispöfögő; 2021.05.20. > Balatonfenyves (490,053) ; van
1420,0075 1942.01.31. > Ungvár/Turja (490,003) ; 1942.03.11. M Ungvár/Turja (490,003) ; ..... Á Ungvár/Turja (1``) ; 1944.11. > >>...... (SU)/sertéstelep () ; ..... > Békéscsaba () ; ..... > Hird/?? () ; ..... > Szob/?? () ; 1966. > ...... () ; sorsa ismeretlen
1420,0120 1950.04.28. M Békéscsaba (490,054) 7855/12/1/1950; 1962.01.18. > Hird (490,054) ; 196.. > Szeged (490,054) ; 1967.04.22. S Szeged (490,054) ; 1967.04.22. > Szeged/magfeldolgozó () ; Selejt
1420,0123 1950.02.23. F Sárospatak (490,057) ; 1957.03.09. > Békéscsaba (490,057) ; 1957.08.09. > Sárospatak (490,057) ; ..... > Szob (490,057) ; 1962.01.01. > Hird (490,057) ; 1962. S Hird (490,057) ; 1966. > Szob (490,057) ; 1981.12. S Szob (490,057) ???; ..... > Nagycenk (490,057) ; kiállítva
1420,0126 1950.02.23. F Sárospatak (490,060) ; 1959.07.06. > Hird (490,060) ; 1959.08.31. > Sárospatak (490,060) ; 1962.03.31. > Oroszlány (490,060) ; 196.. > Szob (490,060) 1962 után; 1964.03.17. S Szob (490,060) R 117126/69; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 94 szerkezet
1424,0019 1922.11.16. > Mátraszele (2) Gfarer Schoch-Grossmann; 1922.12.20. M Mátraszele (2) ; 1937. > Csepel/kikötő építés (BÁTHORI) ; 1948.08.18. > Pásztó (GV 10) ; 1953.03.17 E Pásztó (492,010 GVI) Zagyva híd terhelési próba; 1955. Á Pásztó (492,010 GVI) ; 1956.02.15. J Debrecen/járműjavító (492,010 GVI) víznyomáspróba; 1956.02.29. > Hird (492,010 GVI) ; 1959. > Eger (492,010 GVI) ; 1959.05.07. > Halimba (492,010 GVI) bérben; 1959.09.29. J Halimba (492,010 GVI) részlegvizsga; 1960.03.08. L Halimba (492,010 GVI) bérben; 1959.03.26 L Hird (492,010 GV) ; 1961.11.16. S Pásztó (492,010 GVI) ; Selejt
MÁVAG gőzmozdony, 135 szerkezet
1425,0001 1954.03.01. > Hird (GV 75) ; 1955. Á Hird (496,075 GVI) ; 1967. > Szob (496,075 GVI) ; 1969.07.10. S Szob (496,075 GVI) 114067/69; Selejt
1425,0002 1954.04.08. > Hird (GV 76) ; 1955. Á Hird (496,076 GVI) ; 1966. > Szob (496,076 GVI) ; 1969.07.10. S Szob (496,076 GVI) 114067/69; Selejt
1425,0003 1954.03.04. F Hird (GV 77) ; 1955. Á Hird (496,077 GVI) ; 1959.04.28 E Hird (496,077 GVI) Hird bejárati jelzőt fordított állásban mmeghaladta; 1960.03.01. J Debrecen/járműjavító (496,077 GVI) Rev; 1960.03.10. L Hird (496,077 GVI) próbamenet; 1966. > Szob (496,077 GVI) ; 1969.07.10. S Szob (496,077 GVI) 114067/69; Selejt
1425,0005 1954.10.31. > Hird (GV 78) ; 1955. Á Hird (496,078 GVI) ; 1957. > Oroszlány/Pusztavám (496,078 GVI) ; 1966. > Szob (496,078 GVI) ; 1967.07.10. S Szob (496,078 GVI) 114067/69; Selejt
1425,0006 1954. F Gánt (GV 82) ; 1955. Á Gánt (496,082) ; 1957.02.16. > Hird (496,082) ; 1966. > Szob (496,082) ; 1969.07.10. S Szob (496,082) 114067/69; Selejt
C50 mozdony, külső csapágyas változat (GV 5700 sorozat)
2255,5704 19... > Hird (GV 5704) ; 1958.09.24 F Villány (GV 5704) 1958.01. hóban készült el; 1969.11. > Almamellék (C 21-406) R 454-177/69; 1980. S Almamellék () D 04-028; 2001. L Almamellék () ; 2005.03.29. > Esztergom/Molnár Márk () ; van
RÁBA M 040 (Mk48 mechanikus)
2488,1001 1958.09. M Sárospatak (M 492,001) ; 1959.08.26. > Lillafüred (M 492,001) ; 1960.01.30 > ....../GVNV (M 492,001) vásárlás időpontja, a gép még a gyárban marad; 1960.03.22 L Hird (M 492,001) ; 1960.06.02. > Gyöngyös (Mk48,1011) ; 1963.01.20 > Sárospatak (Mk48,1011) ; ..... > Kecskemét (Mk48,1011) ; 1967. L Békéscsaba (Mk48,1011) ; 1972.0.. > Szeged (Mk48,2011) ; 1975.05.16. S Szeged (Mk48,1011) 107.601/75; Selejt
GV Bak 54 vegyes személykocsi sorozat
A445,0018 1956.03.02. L Szob (Ca 18) ; 19... > Hird (Ca 18) ; sorsa ismeretlen
GV Bak 54 000 személykocsi sorozat
A445,1015 195.. L Hird (Ca 16) ; 1956.05. L Dombóvár (Ca 16) ; 1964.04.10 E Villány (Bak 16) baleset; 1982.03.05 L Balatonfenyves (Bak 54 115) ; 1992.03. Á Balatonfenyves (5055 2501 470-8) ; 2001.01.28 > Balatonfenyves/KBK tulajdon (5055 2501 470-8) ; 2001.11.28. > Mesztegnyő () ; 2012.09.01 L Mesztegnyő () átépített állapotban; van
A445,1017 1953. F ...... (Bak 18) ; 1956. > Szob () ; 19... > Hird (Bak 54 117) ; feltételezés
GV R 36 ___ lóré (fék nélkül)
J233,6776 1964. S Szigetvár (R 36 776) 108479/64; 1964. > Hird (R 36 776) 108479/64; sorsa ismeretlen
Ubn 45 ___ csillék (fék nélkül)
U254,5146 ..... L Öttevény (Ubn 45 146) ; 1964. > Hird (Ubn 45 146) 199/738/64; sorsa ismeretlen

Összesen 33 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline